duminică, 30 ianuarie 2011

Hands over my head thinking what else could go wrong?

"Hands over my head thinking what else could go wrong?"Hmmmm...Nu ar trebui sa fie atat de greu sa ma descriu daca nu as suferi de LENE ACUTA dar o sa o fac si pe asta...Cu ce as putea sa incep? Imi aduc aminte de oracolele pe care le completam cand eram in generala..Si erau intrebari de genu. Descrie-te in cateva cuvinte! Ok! I will try! Sunt prietenoasa cu cine merita, imi plac plimbarile, sa merg pe munte, sa fac plaja, sa ascult muzica, sa ma distrez, sa dansez pana nu mai pot, sa ma simt bine! Lucruri pe care toata lumea le face! Deci nu sunt iesita din tipar! Cine ma cunoaste cu adevarat spune ca sunt o fire cam complicata! De ce spun complicata? Pentru ca ma razgandesc repede! Acum vreau ceva, mai tarziu nu mai vreau lucru ala! Am momente cand sunt introvertita alte momente cand spun lucrurilor pe fata!  Am fost dezamagita pana acum de "multi prieteni". Nimic iesit din comun! Toti am trecut prin asta! Urasc minciuna, prefacatoria si sa fiu stresata! Multe ar mai fi de spus dar cred ca ajunge pentru inceput!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu